Модель |
ЗАЗ А07А1-414 |
Шасі ТАТА, 24 В, Євро-4, ABS |
+ |
Передні пневматичні двері |
+ |
Задні пневматичні двері |
+ |
Задні аварійні механічні двері |
– |
Оббивка салону – техплита |
+ |
Обробка тканиною полиць для ручної поклажі і стелі |
– |
Аварійно-вентиляційний люк |
2 |
Кватирки в салоні |
3 |
Кватирка з боку кондуктора |
1 |
Сонцезахисна шторка водія |
+ |
Сонцезахисні шторки в салоні |
– |
Висока перегородка водія |
+ |
Сидіння водія з ременем безпеки |
+ |
Зовнішні дзеркала з підігрівом |
+ |
Дзеркало огляду салону |
1 |
Плафон освітлення місця водія і кондуктора |
2 |
Плафон освітлення салону |
6 |
Чохол на мотовідсік |
+ |
Пильовик на двері з пневматичним приводом |
2 |
Рамка з підсвічуванням для кріплення маршрутних листів |
+ |
Сидіння пластикові/загальна місткість |
21/39 |
Сидіння м’які не розкладні/загальна місткість |
– |
Сидіння м’які розкладні/загальна місткість |
– |
Сидіння шкільні з підлокітниками і місцями для ранців |
– |
Ремені безпеки пасажирських сидінь |
– |
Тахограф |
+ |
Полиці для ручної поклажі в салоні |
– |
Багажний відсік в задньому звисі, бокові багажники |
– |
Проблискові маячки |
– |
Гучномовний пристрій |
– |
Автономний обігрівач |
+ |
ЗіП, запасне колесо, домкрат |
+ |
Ціна реалізації з ПДВ, грн. |
по запиту |
Автобус «ЗАЗ» А07А міський – автобус створений на базі добре зарекомендувавшого себе шасі і надійного дизельного двигуна ТАТА.
Вхід в салон обладнаний двома пневматичними дверима. У салоні достатньо місця для вільного розміщення заявленої кількості пасажирів. Система гальм автобуса додатково оснащена ABS, що підвищує його активну безпеку. Автобус у виконанні “місто” комплектується 3-ма рядами сидінь. Можливе виконання з м’якими і напівм’якими сидіннями з тканини або шкірозамінника.
Автобус обладнаний автономним підігрівачем системи охолодження WЕBАSТО та клеєним склом салону, які суттєво збільшують жорсткість кузова. Нижня частина автобуса виконана з оцинкованого листа, що в поєднанні з передніми і задніми масками зі склопластику забезпечує довговічну експлуатацію та хорошу ремонтопридатність транспортного засобу. 4 фари головного освітлення забезпечують прекрасну освітленість дороги, що є додатковим елементом безпеки.
Продаж вантажної та автобусної техніки: | Продаж вантажної та автобусної техніки: | |||
Сливка В’ячеслав Вікторович | Гетьман Ігор Васильович | |||
+38 (067) 550 42 25 | +38 (067) 550 42 24 | |||
+38 (044) 206 81 10 | +38 (044) 201 60 76 | |||
[email protected] | [email protected] | |||
Технічні характеристики | |
Марка дорожного транспортного засобу (ДТЗ) | ЗАЗ |
Комерційна марка ДТЗ | ЗАЗ |
Тип ДТЗ | А07 |
Версія ДТЗ | А07А1 |
Категорія ДТЗ | М3 |
Клас ДТЗ | ІІ |
Призначення ДТЗ | міський |
Колісна формула / провідні колеса | 4 x 2.2 / задні |
Схема компонування ДТЗ | вагонне, розташування двигуна – переднє, проздовжнє |
Тип кузова | одноповерховий, суцільнометалевий |
Кількість дверей для водія | 1 |
Кількість дверей для пасажирів | 2 |
Кількість місць для сидіння (без місця для водія) | 21 |
Пасажиромісткість | 39 |
Габаритні разміри, мм | |
Довжина | 7400 |
Ширина | 2240 |
Висота | 2920 |
Колісна база, мм | 3800 |
Колія передніх / задніх колес, мм | 1650 / 1577 |
Маса спорядженого ДТЗ, кг | 4615 |
Повна маса, кг | 7700 |
Маса максимального навантаження, кг | |
На передню вісь | 2800 |
На задню вісь | 4900 |
Двигун | |
Марка, модель, тип | ТАТА 697 |
ТC78 «Євро-4» | |
чотиритактний дизель, з безпосереднім уприскуванням | |
Кількість і розташування циліндрів | 6, рядне |
Робочий об’єм, см3 | 5675 |
Ступінь стиснення | 18,5 |
Максимальна потужність, кВт об мин-1 | 95.0 при 2400 / 96.0 при 2400 |
Максимальный крутящий момент, Нм об мин-1 | 416.0 при 1400-1700 / 430.0 при 1400-1600 |
Паливо | дизельне |
Система споживання | МІСО, безпосередньо розподілене уприскування палива |
Блок управління (марка, тип) | МІСО, механічний / МІСО-BOSCH, електронний |
Паливний насос високого тиску, марка, тип | роторного типу МІСО / МІСО-BOSCH |
Форсунки, марка, тип | МІСО / МІСО-BOSCH |
Повітряний фільтр, марка, тип | MANN чи LUMAX, сухого чи масляного типу |
Турбокомпресор, марка, тип | KKK/TEL чи THL / TEL (KKK) |
Система випуску глушника, марка, тип | складається з одного глушника S M AUTO |
Трансмісія | |
Зчеплення, марка, тип | сухе, фрикційне, однодискове |
Коробка передач, марка, тип | GBS-40, механічна |
Головна передача, марка, тип | гіпоїдна |
Підвіска | |
Передня | залежна, на напівеліптичних ресорах, з гідравлічними телескопічними амортизаторами й стабілізатором поперечної стійкості або без нього |
Задня | залежна, на напівеліптичних ресорах, з гідравлічними телескопічними амортизаторами і додатковими ресорами |
Кермове управління, марка, тип | типу “гвинт кульова гайка-рейка-сектор”, рульовий механізм з гідропідсилювачем |
Тормозные системы | |
Рабочая | пневматична, двоконтурна, з антиблокувальною системою, гальмівні механізми – барабанні |
Запасная | один з контурів робочої гальмівної системи |
Стояночная | гальмівні механізми задніх коліс з приводом від пружинних енергоакумуляторів |
Дополнительная | моторний гальмо-сповільнювач |
Шини (диски) | |
Розмір | 215/75 R 17.5 |
Індекс несівної здатності | 124 / 123, 126 / 124 |
Категорія швидкості | L, М |
Продаж вантажної та автобусної техніки: | Продаж вантажної та автобусної техніки: | |||
Сливка В’ячеслав Вікторович | Гетьман Ігор Васильович | |||
+38 (067) 550 42 25 | +38 (067) 550 42 24 | |||
+38 (044) 206 81 10 | +38 (044) 201 60 76 | |||
[email protected] | [email protected] | |||