Технічні характеристики |
|
Марка шасі |
TATA |
Тип шасі |
LPT 1116 |
Категорія транспортного засобу |
N2 |
Колісна формула / провідні колеса |
4х2 / задній міст |
Схема компонування транспортного засобу |
Кабіна над двигуном |
Розташування двигуна |
Переднє, поздовжнє |
Кабіна |
Цільнометалева, тримісна з панорамним лобовим склом |
Габаритні розміри |
|
Длина, мм |
7700 |
Ширина, мм |
2270 |
Высота, мм |
2430 (з кабіною) |
Колесная база, мм |
4200 |
Колея передних/задних колес, мм |
1800 |
Передний свес, мм |
1690 |
Масса снаряжённого шасси, кг |
4200 |
Максимальная допустимая полная масса транспортного средства, кг |
11500 |
Распределение полной массы по осям, кг |
передня – 2670 |
задня – 1530 |
|
Двигун |
|
Модель |
TATA 697 TC/IC ЕВРО-III |
Тип |
Водяного охолодження з прямим уприскуванням палива. Двигун з интеркулером |
Кількість циліндрів |
6 в ряд |
Діметр і хід поршня |
97 мм x 128 мм |
Об’єм |
5675 см3 |
Максимальна потужність |
114 Квт при 2250 об / хв |
Максимальний крутний момент |
630 Нм при 1400-1700 об / хв |
Коефіцієнт стиснення |
18.5: 1 |
Порядок запалювання |
1-5-3-6-2-4 |
Повітряний фільтр |
Сухого типу, віддаленого монтажу |
Масляний фільтр |
Повнопотоковий масляний фільтр |
Паливний фільтр |
Двосекційний: попередньої і тонкої очистки |
Насос для вприскування палива |
Електронний, роторний – MICO / BOSCH |
Установка фаз розподілу |
З автоматичним розподілом встановленим в паливному насосі |
Регулятор оборотів |
Електрокерований зі змінною швидкістю |
Обсяг охолоджуючої рідини |
20 літрів |
Ємність масла в картері |
Max. 14 літрів; Min. 12 літрів |
Вага двигуна |
450 кг (сухий) |
Площа радіатора |
3980 см2 |
Трансмісія |
|
Тип |
Механічне |
Зчеплення (модель, тип) |
Постійно замкнуте, фрикційне, однодискове, сухе, з діафрагмовою пружиною |
Коробка передач (модель, тип) |
GBS-600, механічна, п’ятиступінчаста, з синхронізаторами на всіх передачах переднього ходу і ковзаючим зачепленням для передачі заднього ходу |
Головна передача |
центральна, одинарна, гіпоїдна |
Рульовий механізм |
|
Тип |
ZF |
Опис |
«зубчата рейка-сектор», рульовий привід з гідропідсилювачем |
Підвіска |
|
Передня |
залежна, забезпечена поздовжніми напівеліптичними ресорами, працюючими спільно з гідравлічними телескопічними амортизаторами подвійної дії |
Задня |
залежна, забезпечена поздовжніми напівеліптичними ресорами і додатковими ресорами, працюючими спільно з гідравлічними телескопічними амортизаторами подвійної дії |
Гальмівна система |
|
Робоча |
пневматична, чотириконтурна із запобіжним клапаном, роздільно до гальмівних механізмів передньої і задньої вісі, барабанні гальма на передніх і задніх колесах, наявність осушувача повітря з підігрівачем |
Допоміжна |
моторний гальмо-сповільнювач |
Стоянкова |
гальмівні механізми задніх коліс з приводом від пружинних енергоакумуляторів виробництва фірми «Knoor Bremse» |
Запасна |
один з контурів робочої гальмівної системи |
Рама |
|
Тип |
сходова, лонжерони з гнутого швелера, з’єднання заклепочні і різьбові |
Балка переднього мосту |
|
Тип |
кована, двотаврова |
Колеса |
|
Шини (розмір, марка, індекс несучої здатності та категорія швидкості) |
R – 20,5 |
Диски (розмір) |
6.00 G x 16 SDC |
Електрообладнання |
|
Напруга бортової мережі, В |
24 |
Потужність генератора, А |
75 |
Акумуляторна батарея (ємність А / ч / напруга, В) |
180/24 |
Додаткова інформація |
|
Максимальна швидкість, км / ч |
110 |
Гарантійний період |
24 місяця чи 100 000 км. |
Продаж вантажної та автобусної техніки: | Продаж вантажної та автобусної техніки: | |||
Сливка В’ячеслав Вікторович | Гетьман Ігор Васильович | |||
+38 (095) 283 12 80 | +38 (095) 262 72 16 | |||
+38 (044) 206 81 10 | +38 (044) 206 81 10 | |||
[email protected] | [email protected] | |||