TATA LPT1116 | Центр комерцiйноi технiки

1116t-4292126 

Технічні характеристики

Марка шасі 

TATA 

Тип шасі 

LPT 1116 

Категорія транспортного засобу 

N2 

Колісна формула / провідні колеса 

4х2 / задній міст

Схема компонування транспортного засобу 

Кабіна над двигуном

Розташування двигуна 

Переднє, поздовжнє

Кабіна

Цільнометалева, тримісна з панорамним лобовим склом

Габаритні розміри 

Длина, мм 

7700

Ширина, мм 

2270

Высота, мм 

2430 (з кабіною)

Колесная база, мм 

4200

Колея передних/задних колес, мм 

1800

Передний свес, мм 

1690

Масса снаряжённого шасси, кг 

4200

Максимальная допустимая полная масса транспортного средства, кг 

11500

Распределение полной массы по осям, кг

передня – 2670

задня – 1530

Двигун

Модель 

TATA 697 TC/IC ЕВРО-III 

Тип 

Водяного охолодження з прямим уприскуванням палива. Двигун з интеркулером

Кількість циліндрів 

6 в ряд

Діметр і хід поршня 

97 мм x 128 мм

Об’єм 

5675 см3

Максимальна потужність

114 Квт при 2250 об / хв

Максимальний крутний момент

630 Нм при 1400-1700 об / хв

Коефіцієнт стиснення

18.5: 1

Порядок запалювання

1-5-3-6-2-4

Повітряний фільтр

Сухого типу, віддаленого монтажу

Масляний фільтр

Повнопотоковий масляний фільтр

Паливний фільтр

Двосекційний: попередньої і тонкої очистки

Насос для вприскування палива

Електронний, роторний – MICO / BOSCH

Установка фаз розподілу

З автоматичним розподілом встановленим в паливному насосі

Регулятор оборотів

Електрокерований зі змінною швидкістю

Обсяг охолоджуючої рідини

20 літрів

Ємність масла в картері

Max. 14 літрів; Min. 12 літрів

Вага двигуна

450 кг (сухий) 

Площа радіатора

3980 см2 

Трансмісія 

Тип 

Механічне

Зчеплення (модель, тип) 

Постійно замкнуте, фрикційне, однодискове, сухе, з діафрагмовою пружиною

Коробка передач (модель, тип) 

GBS-600, механічна, п’ятиступінчаста, з синхронізаторами на всіх передачах переднього ходу і ковзаючим зачепленням для передачі заднього ходу

Головна передача

центральна, одинарна, гіпоїдна

Рульовий механізм

Тип 

ZF 

Опис

«зубчата рейка-сектор», рульовий привід з гідропідсилювачем

Підвіска 

Передня

залежна, забезпечена поздовжніми напівеліптичними ресорами, працюючими спільно з гідравлічними телескопічними амортизаторами подвійної дії 

Задня 

залежна, забезпечена поздовжніми напівеліптичними ресорами і додатковими ресорами, працюючими спільно з гідравлічними телескопічними амортизаторами подвійної дії

Гальмівна система 

Робоча

пневматична, чотириконтурна із запобіжним клапаном, роздільно до гальмівних механізмів передньої і задньої вісі, барабанні гальма на передніх і задніх колесах, наявність осушувача повітря з підігрівачем

Допоміжна

моторний гальмо-сповільнювач

Стоянкова

гальмівні механізми задніх коліс з приводом від пружинних енергоакумуляторів виробництва фірми «Knoor Bremse»

Запасна

один з контурів робочої гальмівної системи

Рама 

Тип 

сходова, лонжерони з гнутого швелера, з’єднання заклепочні і різьбові

Балка переднього мосту 

Тип 

кована, двотаврова

Колеса 

Шини (розмір, марка, індекс несучої здатності та категорія швидкості) 

R – 20,5

Диски (розмір) 

6.00 G x 16 SDC 

Електрообладнання

Напруга бортової мережі, В 

24

Потужність генератора, А 

75

Акумуляторна батарея (ємність А / ч / напруга, В)

180/24 

Додаткова інформація 

Максимальна швидкість, км / ч 

110

Гарантійний період

24 місяця чи 100 000 км. 

       
Продаж вантажної та автобусної техніки:     Продаж вантажної та автобусної техніки:
Сливка В’ячеслав Вікторович     Гетьман Ігор Васильович
+38 (095) 283 12 80 +38 (095) 262 72 16
+38 (044) 206 81 10 +38 (044) 206 81 10
[email protected]      [email protected]
       
         
Оцініть автора
bus-truck.com.ua