За підсумками першого місяця 2024 року в Україні збільшилася кількість продажів нових вантажних автомобілів на 11,7%, якщо порівнювати цей показник із січнем минулого 2023 року. При цьому збільшення показника частки продажів відбулося завдяки зростанню реалізації вантажних авто в малому і середньому класі, в той час як у важкому класі (вище 16 тонн), відбулося зниження числа реєстрацій нових транспортних засобів на 28%.
Лідером ринку першого місяця поточного року стала китайська торгова марка – автовиробник JAC, він зайняв 17,2% частки всього ринку. Можна сказати, що цей виробник посідає дедалі міцнішу позицію в нашій країні завдяки ніші, що звільнилася в 2022 році, яку раніше займали вантажівки МАЗ.
Друге місце посідає марка Renault з часткою 13,99%, а третю сходинку рейтингу посідає компанія Volvo (10,5%). Далі розташувалися бренди: IVECO (9,04%), Scania, з показником 6,71%, Isuzu (6,12%), Dayun (5,54%), Mercedes-Benz (4,96%), MAN (4,66%) і Ford (4,08%).