Модель |
А10С30 |
Двигун Deutz Евро-3, КПП ZF, ABS |
+ |
Одинарні вікна |
+ |
Оббивка салону – техплита |
+ |
Аварійно-вентиляційний люк |
1 |
Кватирки в салоні |
4 |
Кватирки з боку водія |
1 |
Сонцезахисна шторка водія |
+ |
Передні пневматичні двері |
+ |
Двері з пневматичним приводом в базі 2 од. |
+ |
Сидіння міськи пластикові/загальна місткість |
24/60 |
Сидіння водія ВЕЕМ з ременем безпеки |
+ |
Зовнішні дзеркала з підігрівом |
+ |
Дзеркало огляду салону |
+ |
Плафон освітлення місця водія |
1 |
Пильовик на двері з пневматичним приводом |
+ |
Рамка з підсвічуванням для кріплення маршрутних листів |
+ |
Трап для інвалідів, місце для кріплення інвалідної каляски |
+ |
Тахограф |
+ |
Гучномовний пристрій |
+ |
Автономний обігрівач |
+ |
Ціна реалізації з ПДВ, грн. |
по запиту |
Автобус А10С30 – міський автобус середнього класу з низьким рівнем підлоги.
Цільове призначення А10С30 – міські перевезення. Загальна пасажирська місткість автобуса становить 60 осіб, сидячі місця – варіанти 20-24 місць. Головна перевага автобуса А10С30 – його практичний і просторий салон. Великі посадочні майданчики оснащені двоярусними поручнями, які розраховані на людей різного зросту. Крім того, автобус був сконструйований з урахуванням потреб пасажирів з обмеженими фізичними можливостями: салон обладнаний спеціальним відкидним пандусом для заїзду інвалідних колясок. Поєднання низької підлоги і двостулкових середніх дверей дозволяє зручний і легкий вхід/вихід пасажирів із салону.
Плавний і стійкий рух автобуса забезпечує пневматична підвіска, яка автоматично підтримує заданий дорожній просвіт, незалежно від навантажень.
Автобус обладнаний електронним вказівником маршруту і є кращим рішенням транспортної задачі.
Продаж вантажної та автобусної техніки: | Продаж вантажної та автобусної техніки: | |||
Сливка В’ячеслав Вікторович | Гетьман Ігор Васильович | |||
+38 (095) 283 12 80 | +38 (095) 262 72 16 | |||
+38 (044) 206 81 10 | +38 (044) 206 81 10 | |||
[email protected] | [email protected] | |||
Технічні характеристики | |
Марка дорожного транспортного засобу (ДТЗ) |
ЗАЗ |
Тип ДТЗ |
А10 |
Версія ДТЗ |
А10C30 |
«Євро-3» |
|
Категорія ДТЗ |
М3 |
Призначення і клаc ДТЗ |
міський, І |
Колісна формула / провідні колеса |
4 x 2 / задній |
Схема компонування ДТЗ |
вагонне, розташування двигуна – переднє, проздовжнє |
Тип кузова |
одноповерховий, суцільнометалевий |
Кількість дверей для пасажирів |
2 |
Кількість місць для сидіння водія |
1 |
Кількість місць для сидіння пасажирів |
20 чи 24 |
Пасажиромісткість |
60 |
Габаритні розміри, мм | |
Довжина |
8270 |
Ширина |
2420 |
Висота |
2830 |
Колісна база, мм |
4000 |
Колія передніх / задніх колес, мм |
1980 / 1800 |
Маса спорядженого ДТЗ, кг |
6350 |
Повна маса, кг |
10500 |
Маса максимального навантаження, кг |
|
На передню вісь |
3400 |
На задню вісь |
7100 |
Двигун | |
Марка, модель, тип: |
Deutz BF4M1013FC, чотиритактний дизель, з безпосереднім уприскуванням |
Кількість і розташування циліндрів |
4, ряде |
Робочий об’єм, см3 |
4764 |
Ступінь стиснення |
18,1 |
Максимальна потужність, кВт об мин-1 |
140.0 при 2300 |
Максимальный крутящий момент, Нм об мин |
700.0 при 1400 |
Паливо |
дизельне |
Система споживання |
BOSCH, безпосередньо розподілене уприскування палива |
Блок управління (марка, тип) |
BOSCH чи Deutz, электронний |
Паливний насос високого тиску, марка, тип |
BOSCH, Deutz |
Форсунки, марка, тип |
BOSCH |
Повітряний фільтр, марка, тип |
КАМАЗ, сухого типу |
Турбокомпресор, марка, тип |
Schwitzer |
Система випуску глушника, марка, тип |
складається з одного глушника |
Трансмісія | |
Зчеплення, марка, тип |
ZF SACHS, сухе, фрикційне, однодискове |
Коробка передач, марка, тип |
ZF 6S 700BO, механічна |
Головна передача, марка, тип |
RABA, гипоїдна |
Підвіска | |
Передня |
незалежна, пневматична, з важільними направляючими пристроями, з двома пневматичними пружними елементами рукавного типу, з двома телескопічними амортизаторами з вбудованими обмежувачами руху віддачі, з одним регулятором положення кузова |
Задня |
залежна, пневматична, з штанговими направляючими пристроями, з чотирма пневматичними пружними елементами рукавного типу, з чотирма телескопічними амортизаторами з вбудованими обмежувачами руху віддачі, з двома регуляторами положення кузова |
Кермове управління, марка, тип |
типу “гвинт кульова гайка-рейка-сектор”, рульовий механізм з гідропідсилювачем |
Гальмівні системи | |
Робоча |
пневматична, двоконтурна, з поділом на контурах по осях, з антиблокувальною системою, гальмівні механізми – дискові |
Резервна |
один з контурів робочої гальмівної системи |
Стояночна |
задні гальмівні механізми та гальмівні камери з пружинним енергоакумулятором |
Додаткова |
моторний гальмо-сповільнювач |
Шини (диски): | |
Розмір |
225/75 R 17.5 |
Індекс несівної здатності |
129 / 127 |
Категорія швидкості |
М |
Продаж вантажної та автобусної техніки: | Продаж вантажної та автобусної техніки: | |||
Сливка В’ячеслав Вікторович | Гетьман Ігор Васильович | |||
+38 (095) 283 12 80 | +38 (095) 262 72 16 | |||
+38 (044) 206 81 10 | +38 (044) 206 81 10 | |||
[email protected] | [email protected] | |||