На АвтоШОУ 2010 презентована нова лінійка автобусів ЗАЗ | Центр комерцiйноi технiки

На сьомому святі для всіх, хто не уявляє своє життя без автомобілів, офіційний дистриб’ютор комерційної техніки, компанія «ТДЦ-АВТО», що входить до групи компаній Української Автомобільної Корпорації, представила оновлений модельний ряд автобусів середнього класу виробництва ЗАТ «ЗАЗ».

 Національний автовиробник освоює нові сегменти ринку, і після презентації в минулому році лінійки міських автобусів модифікації ЗАЗ А-1030С, призначених для перевезення пасажирів по міських маршрутах і його туристичної версії ЗАЗ А10L50, в цьому році Запорізький автомобілебудівний завод продовжує розширювати модельний ряд. Поповненням стала модифікація нового низькопідлогового автобуса ЗАЗ А10С31, основним завданням якого є здійснення приміського сполучення.Модифікація ЗАЗ A10C31 має кузов несучого типу. Завдяки вдалим дизайнерським рішенням автобус став не просто ще однією моделлю, яку можна використовувати як громадський транспорт, навпаки, автобус отримав європейські риси, і повністю відповідає сучасним тенденціям. За комфорт пасажирів під час поїздки відповідає нова пневматична підвіска, яка незалежно від навантажень має здатність підтримувати заданий дорожній просвіт.

  Салон новинки розрахований на перевезення 58 пасажирів, для 30 з яких передбачені сидячі місця. Автобус отримав сучасні та надійні економічні двигуни, які будуть служити вірою і правдою і зможуть гарантувати своєчасну доставку пасажирів. Автобус обладнаний дизельним силовим агрегатом виробництва одного з лідерів у цій сфері, німецької фірми DEUTZ. Двигун об’ємом 4,7 літра розвиває потужність в 190 к.с., дружній до навколишнього середовища і відповідає екологічному стандарту Євро-3. Особливу увагу потрібно звернути на трансмісію, на вибір клієнтам пропонується модифікація з механічною коробкою передач від фірми ZF і зчепленням ZF Sachs, або автоматична трансмісія цієї ж фірми. Комфортне управління навіть таким транспортним засобом як автобус забезпечує «асистент» – гідропідсилювач керма ZF Servocom. У конструкції шасі використаний задній міст виробництва RABA, що забезпечує м’якість ходу і хорошу керованість. Одним з основних агрегатів в автобусі є гальмівні механізми. У нового представника модельного ряду ЗАЗ А-10 встановлені гальма фірми KNORR BREMSE. При цьому передня вісь обладнана дисковими, а задній міст оснащений барабанними гальмівними механізмами. Опція, яка встановлюється на весь модельний ряд автобусів середнього класу ЗАЗ А-10, антиблокувальна система гальм. Саме ця система значно підвищує безпеку їзди і дозволяє більш ефективно використовувати гальма. Не забули конструктори і про комфортне робоче місце водія. Сидіння водія фірми ISRI має ергономічну конфігурацію, обладнано пневматичними подушками, підголівником, ременем безпеки і декількома варіантами регулювань, плюс до цього для водія доступна регульована рульова колонка. Одним словом зроблено все, щоб водій виконував свою роботу і не відволікався на деталі, які можуть вплинути на втому.

 Нова модифікація автобуса ЗАЗ А-10С31 вже доступна до замовлення, а вартість складає 615 000 грн., Що в порівнянні з «однокласниками» по сегменту являється вигідним варіантом для розширення автопарку.

Оцініть автора
bus-truck.com.ua